Ανασκόπηση του ΜWC16

Στο Mobile World Congress, συμμετέχουν κάθε χρόνο κορυφαίες εταιρείες από το χώρο της mobile τεχνολογίας, με στόχο να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους στις διεθνείς αγορές και μάλιστα, πολλές είναι εταιρίες που επιλέγουν το MWC ως το ιδανικό event, για να λανσάρουν και να παρουσιάσουν, για πρώτη φορά στο κοινό, τα καινούρια τους προϊόντα ή τις νέες τους υπηρεσίες.

Κάνοντας μια σύντομη ανασκόπηση στο φετινό MWC και παρατηρώντας ότι τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον έχει στραφεί στις start up εταιρίες, αξίζει να αναφερθεί ότι το MWC ανέπτυξε ένα νεοσύστατο πρόγραμμα, το “4 years from Now”. Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος, το οποίο απευθύνεται σε start ups, είναι να αναδείξει καινοτόμες ιδέες που αναπτύσσονται από μικρές – καινούριες στο χώρο- επιχειρήσεις. Η Ελλάδα εκτός από την ελληνική αποστολή, είχε παρουσία και στο 4 years from Now, με στόχο την ανάδειξη της καλύτερης εταιρείας στο χώρο του IoT (Internet of Things).

Η Ελληνική αποστολή στο MWC16

Όσον αφορά τη συμμετοχή της Ελληνικής αποστολής στο συνέδριο, για μια ακόμη χρονιά, οι Ελληνικές εταιρίες είχαν μία πολύ δυναμική παρουσία στο ΜWC, ενισχύοντας συνολικά το φετινό concept του Ελληνικού περιπτέρου «24 ώρες ελληνική τεχνολογία» (24 hours Greece). Στόχος του συγκεκριμένου concept ήταν να προβάλλει και να αναδείξει καινοτόμα προϊόντα και mobile τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και παράλληλα, να δείξει πώς οι  τεχνολογίες αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά μέσα στο καθημερινό 24ωρο ενός σύγχρονου χρήστη.

H MSTAT στο MWC16

H εταιρία έλαβε μέρος για 4η συνεχή χρονιά στο Ελληνικό περίπτερο, που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του ΣΕΚΕΕ και υποστηρίχθηκε από την Ελληνική πολιτεία. Φέτος, η Μ-STAT παρουσίασε τις ολοκληρωμένες mobile marketing υπηρεσίες της και το ευρύ φάσμα των mobile υπηρεσιών της, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο native mobile application development, στο user experience και στα push notifications.

Η Μ-STAT είχε πολλές ενδιαφέρουσες συναντήσεις με υπάρχοντες αλλά και με εν δυνάμει συνεργάτες, με στόχο την προώθηση και την επέκταση των Bulk SMS και των mobile application development υπηρεσιών της σε διεθνές επίπεδο. Στον τομέα των Bulk SMS,  η Μ-STAT  δημιούργησε καινούριες συνεργασίες για τον τερματισμό των SMS (SMS TerminationGlobal SMS Coverage) στην Υποσαχάρια Αφρική, αλλά και σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Αντίστοιχα, στον τομέα των mobile apps, η Μ-STAT δημιούργησε καινούριες επαφές με εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του native advertising. Στόχος της εταιρίας είναι να επιλέξει τον κατάλληλο συνεργάτη, προκειμένου να ενσωματώσει στα mobile applications το native advertising, το οποίο αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα από τα πιο hot mobile marketing trends του 2016!

Τέλος, η Μ-STAT, σύναψε νέες σχέσεις συνεργασίας με πολύ σημαντικές και αξιόλογες εταιρίες από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους, ενισχύοντας παράλληλα τον κύκλο επαφών της με μία κορυφαία  πολυεθνική εταιρία από το χώρο του CRM.