Η επιχείρησή σας είναι κατάλληλα «προετοιμασμένη» για τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο; Προτού σχεδιάσετε ή εφαρμόσετε τη mobile marketing στρατηγική σας, η πιο βασική προτεραιότητα είναι η εξής: να γνωρίζετε καλά το κοινό σας.

Ας δούμε παρακάτω μερικά χρήσιμα tips για το σχεδιασμό της mobile marketing στρατηγικής:

• Μελέτη του ανταγωνισμού στην αγορά: Έχοντας γνώση των ανταγωνιστών μας και των κινήσεών τους, αποκτούμε μία καλή και σφαιρική εικόνα της αγοράς και με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να σχεδιάσουμε και τη δική μας στρατηγική εξίσου αποτελεσματικά.

• Γνωρίστε καλύτερα το κοινό σας: μάθετε για τις συνήθειες, τις προτιμήσεις, τις ανάγκες του και παράλληλα, δημιουργήστε μια «ευκαιρία» για το target group σας βασιζόμενοι στα δεδομένα και στα insights που συλλέγετε.

• Προσεγγίστε το κοινό σας στοχευμένα μέσω των mobile συσκευών τους: πχ μπορείτε να προσεγγίσετε τους πελάτες σας στέλνοντάς τους geo-located μηνύματα βάσει της τρέχουσας τοποθεσίας τους;

• Μετρήστε την απόδοση των marketing ενεργειών σας, για να δείτε ποιες ενέργειες έφεραν καλύτερα αποτελέσματα και που οφείλεται αυτό.

• Μελετήστε τη συμπεριφορά του κοινού σας: δείτε την επισκέψιμότητα του website σας, το μέσο χρόνο επίσκεψής των χρηστών σας, τα conversions (νέες εγγραφές, αγορές).

• Το SMS marketing αποτελεί βασικό πυρήνα μιας επιτυχημένης mobile στρατηγικής. Προετοιμάστε τις SMS καμπάνιες σας και προωθήστε στοχευμένα, άμεσα και αποτελεσματικά τη Χριστουγεννιάτικη προσφορά σας ή το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος/υπηρεσίας.

• Δημιουργήστε μια προσωποποιημένη SMS καμπάνια για τους πιο πιστούς σας πελάτες.

• Δημιουργήστε προσωποποιημένες email marketing καμπάνιες.

• Εκμεταλλευθείτε τα οφέλη των push notifications και προσφέρετε real time περιεχόμενο στους χρήστες σας.