SILVER Award έλαβε το νέο Yellow app που ανέπτυξε η M-STAT για την Τράπεζα Πειραιώς, σε συνεργασία με την QIVOS, στα πλαίσια των e-volution Awards 2022. Τα βραβεία e-volution Awards 2022, είναι μια διοργάνωση θεσμός που τιμά τα κορυφαία e-Shops, e-Businesses και e-Commerce Agencies της ελληνικής αγοράς, και διοργάνωσαν για 11η χρονιά το Marketing Week, η Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου.
H τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου στο Athenaeum Intercontinental Athens. Φέτος, ο εγχώριος e-commerce χώρος εκτοξεύτηκε, με την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών να αποκτά μεγαλύτερη αξία από ποτέ και να συμβάλλει στη διαρκή βελτίωση των εταιρειών, των κλάδων και του επιχειρηματικού τοπίου συνολικά στην Ελλάδα.

Το yellow app βραβεύτηκε στην κατηγορία:

Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική.

Mobile App.

Καινοτόμες εφαρμογές στο κινητό που βοηθούν τους χρήστες στην εύρεση πληροφοριών, αλλά και στις συναλλαγές / δραστηριότητες τους.

Πρόκειται για την εξειδικευμένη εφαρμογή του Προγράμματος yellow της Τράπεζας Πειραιώς για smartphones, δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα Μέλη του yellow, με στόχο να τους προσφέρει μια απόλυτα προσωποποιημένη mobile εμπειρία και βέλτιστο user experience.

Στόχος της εφαρμογής ήταν να εισάγει τα Μέλη του yellow στον digital κόσμο του Προγράμματος yellow, προσδίδοντας πραγματική αξία για το κάθε Μέλος- χρήστη, μέσα από μια απόλυτα προσωποποιημένη mobile εμπειρία και βέλτιστο user experience.

Μέσα από την εφαρμογή το Μέλος έχει πρόσβαση:

• στον yellow Λογαριασμό του (διαθέσιμα yellows, yellow συναλλαγές, προς λήξη yellows).
• στα νέα και τις προσφορές του Προγράμματος.
• στους Συνεργάτες του Προγράμματος, με πληροφορίες για την ποντοδότηση, τα καταστήματα και τις yellow προσφορές τους.
• σε κουπόνια που μπορεί να αποκτήσει και να εξαργυρώσει εύκολα και γρήγορα μέσω της εφαρμογής.

Το yellow app εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες λειτουργικότητες και περιεχόμενο. Έτσι, συμβάλλει στην αύξηση της πιστότητας των Μελών αφού πλέον, διαθέτουν ένα καθημερινό εργαλείο ώστε να κάνουν πιο έξυπνα τις αγορές τους καθώς ανά πάσα στιγμή, μεταξύ άλλων, μπορούν να γνωρίζουν πόσα yellows έχουν, πώς και πού μπορούν να κερδίσουν περισσότερα.

Και αυτή η διάκριση  της Μ-STAT, και μάλιστα για τις υπηρεσίες σε έναν από τους μεγαλύτερους τραπεζικούς ομίλους της χώρας, έρχεται να επικυρώσει τη διαχρονική αφοσίωση της εταιρίας στις καινοτόμες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών.