Γιατί η αναζήτηση μέσω mobile συσκευών είναι σημαντική και γιατί το website μιας επιχείρησης πρέπει οπωσδήποτε να είναι mobile friendly;

Ας μιλήσουμε με γεγονότα και συγκεκριμένα με αριθμούς:

• Το 70% των mobile αναζητήσεων οδηγούν σε website conversions (εγγραφή στο site, αγορά, δωρεάν δοκιμή) μέσα στο διάστημα μίας μόλις ώρας

• Πάνω από το 60% των αναζητήσεων μέσω Google πραγματοποιούνται από mobile συσκευές

Το 52% των mobile χρηστών πιστεύει ότι το κακό UX (user experience) ενός website απωθεί τον επισκέπτη

• Το 45% των mobile αναζητήσεων είναι στοχευμένες, γεγονός που σημαίνει, ότι οι χρήστες έχουν προαποφασίσει ποιο website/εφαρμογή πρόκειται να επισκεφθούν προκειμένου να μάθουν περισσότερα για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.

• Πάνω από το 40% των χρηστών δεν θα επισκεφθούν ένα website που δεν είναι mobile friendly

• Σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Adobe, έδειξε ότι παρατηρήθηκε μείωση 12% σε websites που δεν ήταν mobile friendly

Όταν ένα website is mobile friendly, τότε η συνολική του απόδοση βελτιώνεται σημαντικά:

• Εμπειρία χρήστη (UX) & Mobile search rankings: Τα μη φιλικά προς τους χρήστες websites δίνουν μια πολύ καλή εντύπωση στον χρήστη. Κατά συνέπεια, ο χρήστης αυτόματα πιστεύει ότι το website είναι απαρχαιωμένο και δεν συμβαδίζει με τα σημερινά δεδομένα. Επιπλέον, από τον Απρίλιο του 2015 η Google ξεκίνησε να τιμωρεί τα websites που δεν είναι mobile optimized (responsive) και ως αποτέλεσμα, ρίχνει την κατάταξή τους στις μηχανές αναζήτησης.

• Ταχύτητα (speed performance): Ένα mobile optimized website δεν αντιμετωπίζει προβλήματα φόρτωσης (loading problems), σε αντίθεση με τα – μη φιλικά προς τους χρήστες websites – τα οποία, παρουσιάζουν συχνά τέτοιου είδους προβλήματα.

Πηγές:
www.entrepreneur.com
www.mednet-tech.com