Τα SMS, ως μορφή επικοινωνίας και mobile marketing, είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, καθώς αποτελούν έναν στρατηγικό τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν το κοινό τους.

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, ένα από τα πιο επιτυχημένα brands σε όλο τον κόσμο, η Coca-Cola, διέθεσε το 2012 το 70% του budget της σε SMS marketing  ενέργειες. Πιο συγκεκριμένα, το 70% το επένδυσε στο  SMS  Marketing (SMS text messaging), το 20% το διέθεσε στην κατασκευή mobile websites και το 10% αντίστοιχα, το διέθεσε στην ανάπτυξη mobile apps.

Πώς πήρε όμως αυτήν την απόφαση η Coca-Cola; Βάσει ερευνών το 95% των SMS ανοίγονται μέσα στα πρώτα 5 λεπτά και το 97% διαβάζονται. Το υψηλό open rate των SMS είναι αδιαμφισβήτητο αν το συγκρίνουμε μάλιστα και με το open rate των emails, το οποίο φτάνει μόλις το 22,87%. Όλοι γνωρίζουμε ότι ένα email, μπορεί πολύ εύκολα να χαθεί ή να αγνοηθεί μέσα στα αμέτρητα emails που λαμβάνουν οι χρήστες καθημερινά.

Επιπλέον, είναι εξίσου σημαντικό να κατανοήσουμε τη δύναμη του SMS όταν το  συγκρίνουμε με τα push notifications, τα οποία μπορεί πολύ εύκολα να τα απενεργοποιήσει ο χρήστης και να μη τα λαμβάνει. Oι εταιρίες και τα brands επενδύουν ολοένα και περισσότερο στο SMS  Marketing,  καθώς έχουν συνειδητοποιήσει ότι το SMS αποτελεί τον πιο απλό και ταυτόχρονα τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να περάσουν το δικό τους μήνυμα. Το SMS είναι ουσιαστικά η δίοδος για να πετύχει μια εταιρία στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό της, με χαμηλό ταυτόχρονα κόστος .

Το γεγονός επίσης ότι ένα SMS έχει όριο 160 χαρακτήρων είναι πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς μία εταιρία μπορεί με λίγες μόνο λέξεις να περάσει στο κοινό που την ενδιαφέρει,  την απαραίτητη πληροφορία (είτε πρόκειται πχ για λανσάρισμα νέου προϊόντος ή υπηρεσίας, είτε πρόκειται πχ για μια προσφορά). Έτσι, το SMS δεν είναι ενοχλητικό ούτε κουραστικό για το χρήστη, αλλά σύντομο, περιεκτικό και διακριτικό. Οι χρήστες μπορούν να το διαβάσουν ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, ανεξάρτητα από αν είναι συνδεδεμένοι ή όχι στο Internet.

Συνοψίζοντας, όταν κάνουμε λόγο για mobile marketing ή οποιαδήποτε μορφή επικοινωνιακής στρατηγικής, είναι σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψη μας όλους τους παράγοντες, όπως:

  • Το χαμηλό κόστος του μέσου που χρησιμοποιούμε
  • Την ταχύτητά του
  • Τα μετρήσιμα αποτελέσματά του
  • Την αποτελεσματικότητά του, ως μέσο στρατηγικής επικοινωνίας

Στόχος κάθε εταιρίας που επιθυμεί να προσεγγίσει το κοινό της αποτελεσματικά, δεν είναι να αποσπά τους χρήστες της ή να τους προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα, αλλά να τους παρέχει τη σωστή πληροφορία, την κατάλληλη στιγμή, με τον πιο εύκολο και πρακτικό τρόπο.

Πηγές:
www.outspoken.com
www.smsglobal.com