Τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα και τα smartphones έχουν επιτρέψει στους χρήστες να δουλεύουν από τις συσκευές τους, όπως θα δούλευαν σχεδόν από το laptop τους.  Με τη συνεχή πρόοδο στην εξέλιξη της mobile τεχνολογίας το ενδιαφέρον του χρήστη έχει μετατοπιστεί στις mobile υπηρεσίες και δυνατότητες. Πριν μερικά χρόνια, η αποστολή email μέσω κινητού αντί για υπολογιστή ήταν καινοτομία, ενώ λίγο αργότερα έγινε αυτονόητο και δεδομένο, εφόσον αποτελούσε και αποτελεί πλέον μια καθημερινή συνήθεια. Η καινοτομία επομένως μετατράπηκε σε αναγκαιότητα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το 60% της κίνησης στα websites και online καταστήματα προέρχεται από κινητά τηλέφωνα. Οι χρήστες εδώ και πολύ καιρό έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν online παραγγελίες και αγορές  μέσω των κινητών τους συσκευών, άμεσα, εύκολα και γρήγορα. Οι επιχειρήσεις και τα brands προσαρμόζονται κάθε φορά στις τελευταίες τάσεις της αγοράς, όπως παραδείγματος χάριν το να φτιάχνουν responsive  και mobile friendly websites, προκειμένου να ανταποκριθούν πλήρως στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των χρηστών και κατ’ επέκταση του κοινού τους.

Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες το 91% smartphone χρηστών έχουν πάντα μαζί τους τη συσκευή τους, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται. Αδιαμφισβήτητα, η παρουσία των κινητών συσκευών είναι πολύ δυναμική, είναι διάχυτη παντού.

Πως μπορείτε να οργανώσετε σωστά τη mobile στρατηγική σας;

Έχουμε συγκεντρώσει ορισμένες βασικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν στο σχεδιασμό της mobile στρατηγικής σας:

  • Καθορίστε τους βασικούς στόχους της καμπάνιας σας
  • Δώστε προτεραιότητα στις εργασίες που πρέπει να ξεκινήσουν νωρίτερα
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα: Δώστε έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα για να μπορέσετε να αξιολογήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας
  • Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να προβάλλετε τη καμπάνια σας
  • Αποφασίστε ποια είναι τα social media κανάλια που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και ενσωματώστε τα στην καμπάνια σας για ακόμη μεγαλύτερη προώθηση
  • Δώστε προσοχή στις μικρές εκείνες «λεπτομέρειες», τις οποίες μπορεί να μην προσέξατε κατά την προετοιμασία της καμπάνιας σας
  • Το testing παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να διασφαλίσετε ότι όλα λειτουργούν σωστά
  • Ελέγχοντας συχνά την καμπάνια σας, μπορείτε να έχετε μια γενικότερη εικόνα για την πορεία της καμπάνιας σας

Μια SMS καμπάνια πρέπει να είναι ξεκάθαρη, συνοπτική , με ισχυρό μήνυμα και κατανοητό call to action.

Για παράδειγμα, όταν σχεδιάζετε να ξεκινήσετε την SMS καμπάνια σας, μπορείτε να ενσωματώσετε το Wireless Application Protocol (WAP) link στα SMS μηνύματα που στέλνετε στο κοινό σας, προκειμένου να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας ή στη landing page σας. Επιπλέον, για να αυξήσετε την κίνηση στο mobile app σας, μια καλή πρόταση θα ήταν να χρησιμοποιήσετε τα push notifications, ώστε να πετύχετε στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό σας. Συμπληρωματικά, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα video αφιερωμένο στην καμπάνια σας ή targeted social ads στα social media κανάλια σας, ώστε να της δώσετε ακόμη μεγαλύτερη ώθηση.

Πηγές:
www.smsglobal.com/