Σε μια καθημερινότητα με ταχύτατους ρυθμούς και τεχνολογική πρόοδο και παράλληλα, ενώ ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα brands ολοένα και αυξάνεται, μαζί τους αυξάνονται αντίστοιχα και οι απαιτήσεις των καταναλωτών.  Πως ανταποκρίνονται οι εταιρείες, οι marketers και η αγορά στις  καθημερινές εξελίξεις;  Φροντίζουν να διασφαλίζουν στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό τους.

Το SMS Marketing αποτελεί ουσιαστικά τον τρόπο για να ενισχύσουν οι εταιρείες και τα brands την επικοινωνιακή τους στρατηγική, να ενδυναμώσουν την πελατοκεντρική τους προσέγγιση, αλλά και να χτίσουν σταθερές σχέσεις (loyalty) με το κοινό τους. Ας δούμε συνοπτικά, τα οφέλη του SMS marketing:

  • άμεσος & εύκολος τρόπο επικοινωνίας
  • χαμηλό κόστος
  • μετρήσιμα αποτελέσματα
  • προσωποποιημένη & στοχευμένη επικοινωνία
  • φιλικό προς το περιβάλλον

Επιπλέον, δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε τα παρακάτω γεγονότα που αδιαμφισβήτητα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και την εδραίωση του SMS Marketing:

  • Πάνω από το 75% των κινητών συσκευών παγκοσμίως είναι σχεδιασμένα να στέλνουν και να λαμβάνουν SMS
  • Το 95% των SMS ανοίγονται μέσα στα πρώτα 5΄ και το 97% αυτών διαβάζονται
  • Οι χρήστες προτιμούν να λαμβάνουν SMS προκειμένου να ενημερωθούν για ένα προϊόν/υπηρεσία παρά να δέχονται κλήσεις
  • Το 80% των χρηστών είναι θετικοί στο να λαμβάνουν SMS για προϊόντα/υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν
  • Η βιομηχανία του Mobile messaging παραμένει πλέον προσοδοφόρα με συνεχή ανάπτυξη και εκτίμηση κέρδους που αγγίζει τα 70,1 δισ δολάρια*

Με δεδομένο ότι ένα SMS έχει χωρητικότητα 160 χαρακτήρων, οι εταιρείες φροντίζουν έτσι ώστε τα SMS που στέλνουν στο κοινό τους να είναι επί της ουσίας. Η γνωστή φράση “keep it short & simple” ταιριάζει κατά γράμμα σε αυτήν την περίπτωση, καθώς ο διαφημιζόμενος πρέπει να επικοινωνήσει ένα απλό, ξεκάθαρο και λακωνικό μήνυμα, κεντρίζοντας ταυτόχρονα το ενδιαφέρον του χρήστη.

 

Πηγή:
* Juniper Research (Mobile Messaging Markets 2011-2016)