Η Χριστουγεννιάτικη περίοδος έχει ξεκινήσει ήδη και αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για να ενισχύσετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Είναι η ιδανική περίοδος για να προωθήσετε αποκλειστικές Χριστουγεννιάτικες προσφορές, εκπτώσεις, αλλά και για να λανσάρετε στην αγορά ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία. Μάλιστα, το λανσάρισμα ενός προϊόντος την εν λόγω περίοδο, θα συμβάλλει στο να ενδυναμώσετε και να τονίσετε τα μοναδικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης σας, καθώς και τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα.
Τα Χριστούγεννα επομένως, το ενδιαφέρον σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στους παρακάτω στόχους:

• Να ξεχωρίσετε ανάμεσα στον ανταγωνισμό

• Να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας σας (brand awareness)

• Να ενισχύσετε το customer loyalty

• Να δημιουργήσετε “buzz”

• Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

• Να συσφίξετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας

Μπορείτε να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε μια στρατηγική πωλήσεων ειδικά για τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο, με στόχο να πετύχετε άμεση και στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό σας. Εστιάστε σε συγκεκριμένες marketing ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να εκπληρώσετε τους στόχους σας:

• Αναπτύξτε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης (loyalty program) για να επιβραβεύσετε τους πιστούς σας πελάτες: προσφέρετέ τους επιπλέον κίνητρα (πχ. μεγαλύτερη έκπτωση, κωδικό έκπτωσης, δωρεάν προϊόν), προκειμένου να τους δείξετε έμπρακτα ότι βρίσκεστε δίπλα τους και ότι αναγνωρίζετε την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν

• Δημιουργήστε μια προσωποποιημένη προσφορά σύμφωνα με τις ανάγκες ή τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη σας

• Προωθήστε μια “last minute” προσφορά

• Προγραμματίστε την SMS καμπάνια σας, η οποία θα προωθεί το προϊόν/προσφορά/έκπτωση τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο

• Στείλτε μία υπενθύμιση ή ένα update μέσω SMS, προκειμένου να υπενθυμίσετε στο κοινό σας για την επικείμενη λήξη/παράταση της προσφοράς ή για να το ενημερώσετε για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος

• Ξεκινήστε έναν SMS διαγωνισμό και δώστε στο κοινό σας την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει μαζί σας και να κερδίσει ένα δώρο

• Εμπλουτίστε τη βάση δεδομένων των πελατών σας με επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες που θα έχετε συλλέξει

• Δώστε έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και στη σωστή επικοινωνία μαζί τους

Το SMS marketing είναι πραγματικά ωφέλιμο για την αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησής σας και των υπηρεσιών που προσφέρει. Δεν αποτελεί μια απλή προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, αλλά για έναν άμεσο και στοχευμένο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό σας. Καθορίστε τους στόχους σας, προσδιορίστε τις ανάγκες της επιχείρησής σας και στη συνέχεια, εκμεταλλευτείτε όλα τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες που σας προσφέρει το SMS marketing. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το SMS marketing είναι μια στρατηγική επικοινωνίας με μετρήσιμα αποτελέσματα, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πλήρη στατιστικά στοιχεία των ενεργειών σας (αναφορές παράδοσης SMS, στατιστικά ανά αποστολή, στατιστικά ανά καμπάνια, συνολικά στατιστικά).

Η έμπειρη ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε τη mobile marketing στρατηγική σας και να σχεδιάσει μαζί σας μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας.

Συνεργαστείτε μαζί μας!