Δημιουργώντας συνεχώς νέες ευκαιρίες στο χώρο του mobile messaging, η Μ-STAT επένδυσε για μια ακόμη φορά, σε  συνεργασίες στρατηγικής σημασίας και φυσικά, σε ομαδική δουλειά και προσπάθεια! Όλα αυτά αποτέλεσαν ένα ακόμη ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσει να αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα, ξεχωρίζοντας για την ποιότητα των υπηρεσιών της, τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά.

Νέα εποχή στο mobile messaging

Η ομάδα της M-STAT ανέπτυξε και λάνσαρε στην αγορά την καινοτόμο Omni-Messaging πλατφόρμα της, παρέχοντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να στέλνουν στο κοινό τους στοχευμένες καμπάνιες μέσω Viber Service Messages, Push Notifications και SMS. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί ότι  η M-STAT είναι η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα, που έχει ενοποιήσει 3 διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας σε μία ενιαία πλατφόρμα, παρέχοντας παράλληλα την προαιρετική λειτουργία αναδρομολόγησης μηνυμάτων (fallback), στην περίπτωση που ο χρήστης δεν λάβει το Push (Push fallback to Viber/Push fallback to SMS) ή το Viber μήνυμα (Viber fallback to SMS).

Επιπλέον, μία από τις πιο σημαντικές στιγμές για την εταιρία, ήταν το γεγονός ότι η εταιρία σύναψε στρατηγική συνεργασία με την Rakuten Viber, εξασφαλίζοντας απευθείας διασύνδεση για τη δρομολόγηση Viber μηνυμάτων. Πιο συγκεκριμένα, η M-STAT ανήκει ανάμεσα στους 10 επίσημους συνεργάτες της Viber παγκοσμίως, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο το πιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, αλλά και εγγύηση ποιότητας. Ως επίσημος συνεργάτης της Rakuten Viber, η Μ-STAT παρέχει επίσης τη δυνατότητα ανάπτυξης Viber Chat Bots, στις εταιρίες που επιθυμούν να έχουν το δικό τους, dedicated Bot για την καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η χρονιά για την Omni-Messaging πλατφόρμα δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα! Η πλατφόρμα τιμήθηκε με 2 βραβεία, στις κατηγορίες «Τεχνολογική καινοτομία» και «Καινοτομία ηλεκτρονικού επιχειρείν» στα e-volution awards 2018.

Mobile Apps

Στον τομέα της ανάπτυξης των mobile apps, M-STAT λάνσαρε στην αγορά 9 νέες mobile εφαρμογές , διαθέσιμες για συσκευές Android και iOS, όπως για παράδειγμα το News 24/7, το Grape και τους Χάρτες Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Επιπλέον, η εταιρεία συνέχισε τις συνεργασίες της με καταξιωμένα brands της Ελληνικής αγοράς, όπως την Allianz Greece, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κλάδο της ασφαλιστικής αγοράς και τον όμιλο 24media, έναν από τους μεγαλύτερους media publishers στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι η εφαρμογή «Ευρώπη Ασφαλιστική” που ανέπτυξε η M-STAT σε συνεργασία με την EYΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ,  απέσπασε βραβείο bronze στην κατηγορία «Mobile Insurance & Roadside Assistance» στα Mobile Excellence Awards 2017. Η καινοτομία της εφαρμογής έγκειται στη διττή λειτουργία της, η οποία διασφαλίζει την αποτελεσματική διαχείριση του πελατολογίου των διαμεσολαβητών (B2B model), αλλά και  τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών (B2C model) σε ταχύτατο χρόνο.

Συνέδρια & Εκθέσεις

Συνεχίζοντας τη δυναμική παρουσία της στις διεθνείς αγορές, η εταιρία συμμετείχε σε 5 διεθνή συνέδρια, που έλαβαν χώρα στην Ισπανία και στη Μάλτα, προωθώντας συνολικά την ευρεία γκάμα των mobile messaging υπηρεσιών της.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η M-STAT, ως εθνικός υποστηρικτής του Let’s Do it Greece, της μεγαλύτερης εθελοντικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα, συμμετείχε ενεργά στις ενέργειες αναδάσωσης και δεντροφύτευσης στην Αργυρούπολη. Επιπλέον, η εταιρία στήριξε έμπρακτα την οργάνωση PRAKSIS, πραγματοποιώντας συλλογή και προσφορά τροφίμων, με στόχο την ενίσχυση του Κέντρου Ημερήσιας Υποδοχής Αστέγων στην Αθήνα.